Da je korišćenje društvenih mreža veoma dobro za poslovanje smatra 89 posto kopmanija u Srbiji, dok 11 posto misli da nije važno. To su pokazali objavljeni rezultati istraživanja poslovnog korišćenja društvenih mreža u Srbiji, a istraživanje poslovnog korišćenja društvenih mreža u Srbiji sproveli su agencija Abrakadabra integrisane komunikacije i Agencija za istraživanje tržišta Masmi.U poslovnoj zajednici društvene mreže se najviše koriste za bržu i jednostavniju komunikaciju i za tu namenu ih koristi 57 posto anketiranih među 100 predstavnika marketinških i komunikacijskih sektora u uzorku srpskih kompanija sa više od 50 zaposlenih.
Da je korišćenje društvenih mreža veoma korisno za poslovanje smatra 89 posto kopmanija u Srbiji, dok 11 posto misli da nije važno.
To su pokazali objavljeni rezultati istraživanja poslovnog korišćenja društvenih mreža u Srbiji, a istraživanje poslovnog korišćenja društvenih mreža u Srbiji sproveli su agencija Abrakadabra integrisane komunikacije i Agencija za istraživanje tržišta Masmi.
U poslovnoj zajednici društvene mreže se najviše koriste za bržu i jednostavniju komunikaciju i za tu namenu ih koristi 57 posto anketiranih među 100 predstavnika marketinških i komunikacijskih sektora u uzorku srpskih kompanija sa više od 50 zaposlenih.
Kako prenosi agencija Beta, društvene mreže za povećanje vidljivosti i boljeg pozicioniranja firme, proizvoda ili usluga koristi 48 ispitanih kompanija, a trećina za pronalaženje novih poslovnih partnera, klijenata i kupaca.